Πόσο αποτελεσματικός είστε στη διαπραγμάτευση;
Γιατί δεν αποκομίζετε πάντα το, επιθυμητό για εσάς, αποτέλεσμα από τη διαπραγμάτευση;
Μήπως ενώ κερδίζετε την Πώληση χάνετε τη Διαπραγμάτευση;
Επτά είναι οι συνήθεις πηγές αποτυχίας και δυσαρέσκειας:
Στόχοι προγράμματος:
Στο τέλος του προγράμματος κάθε συμμετέχων θα:
Περιεχόμενα προγράμματος
H διαφορά μεταξύ διαπραγμάτευσης και πώλησης – πότε πρέπει να πείσετε και πότε πρέπει να διαπραγματευτείτε.
Προετοιμασία της Διαπραγμάτευσης
Καθορισμός στόχων
Αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών
Η ιεράρχηση των υπό διαπραγμάτευση θεμάτων
Όρια διαπραγμάτευσης – βέλτιστα, σκοπούμενα και χειρότερα
Υπολογισμός του κόστους των παραχωρήσεων
Πρόβλεψη της διαπραγματευτικής θέσης και τακτικής της Άλλης Πλευράς.
Σχεδιασμός της Διαπραγμάτευσης
Προσδιορισμός των ισχυρών σημείων, των αδύνατων σημείων και του ισοζυγίου δυνάμεων
Δημιουργικές και μοχλευμένες συναλλαγές
Στρατηγική παραχωρήσεων «φθινουσών αποδόσεων»
Κοινό έδαφος, μακροπρόθεσμα – βραχυπρόθεσμα θέματα.
Δεξιότητες Διαπραγμάτευσης
Το Μοντέλο Επιτυχίας των 21 λεκτικών συμπεριφορών
Δεξιότητες για πειθώ, διαχείριση του ισοζυγίου δυνάμεων και της συναλλαγής
Πώς να διατηρηθεί το κλίμα, να επιλυθούν τα αδιέξοδα και να επιτευχθεί η σωστή συμφωνία
Χειρισμός Ατόμων Χαμηλής Ανταπόκρισης καθώς και αντιμετώπιση «βρώμικων τεχνασμάτων» που η Άλλη Πλευρά χρησιμοποιεί.
Το πρόγραμμα είναι εμπλουτισμένο με e-learning.
Διά ζώσης: Αθήνα 16 & 17 Δεκεμβρίου 690€, 16 ώρες
Εξ αποστάσεως: 12, 13 & 14 Φεβρουαρίου 690€, 15 ώρες
Διά ζώσης: Θεσσαλονίκη 08 & 09 Μαΐου 690€, 16 ώρες
Ο Σωτήρης είναι Senior Trainer, απόφοιτος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Ναυπηγός – Μηχανολόγος Μηχανικός). Έχει, για περισσότερα από είκοσι χρόνια, εργαστεί ως ανώτερο στέλεχος στις πολυεθνικές εταιρίες Mobil Oil Hellas και BP Hellas στους τομείς Operations/Logistics, Business Support, Sales και Marketing. Από το 2003 μέχρι το 2009 και παράλληλα με τα καθήκοντά του, υπήρξε εσωτερικός εκπαιδευτής της BP Hellas για την Ελλάδα και την Ευρώπη.
Από το 2010, που εντάχθηκε στο δυναμικό της ICAP, έχει υλοποιήσει πάνω από 5.000 ώρες εκπαίδευσης, με εξειδίκευση στους τομείς των πωλήσεων, ενώ η μεγάλη του αδυναμία είναι οι διαπραγματεύσεις! Το στυλ εκπαίδευσής του είναι ιδιαίτερα επαγγελματικό και απολαμβάνει να βλέπει πώς η εκπαίδευση κάνει παραγωγικότερη την καθημερινότητα των συμμετεχόντων.