Για ποιο λόγο τα προγράμματα «SPIN® Selling Skills» και «Complex Negotiation Skills» είναι εμπλουτισμένα με e-learning;
Πιστεύουμε ότι ακόμη και το καλύτερο πρόγραμμα εκπαίδευσης δε θα έχει παρά βραχυπρόθεσμα οφέλη, αν δεν τύχει της απαραίτητης υποστήριξης. Αυτός είναι ο ένας και μοναδικός τρόπος, για διαχρονική βελτίωση των δεξιοτήτων και συμπεριφορών στην πώληση και στη διαπραγμάτευση.
Η υποστήριξη ξεκινά ΠΡΙΝ την εκπαίδευση και συνεχίζεται ΜΕΤΑ από αυτήν με τη χρήση του e-learning.
Για την αποδοτικότερη χρήση του χρόνου κατά τη φάση της εκπαίδευσης, παρέχουμε ένα δίωρο πρόγραμμα e-learning, με προπαρασκευαστικό χαρακτήρα.
Σε αυτό το στάδιο οι συμμετέχοντες θα:
Ως αποτέλεσμα, θα έχουν όλο τον απαραίτητο χρόνο να σκεφτούν πριν την εκπαίδευση, τι περιελάμβαναν οι ενότητες του e-learning, να επανεξετάσουν το περιεχόμενό του, να ανατρέξουν εκ νέου στις ενότητες που τους ενδιαφέρουν και να καταγράψουν τυχόν ερωτήσεις που θέλουν να απευθύνουν στους εισηγητές.
Επιπρόσθετα θα έχουν τη δυνατότητα να:
Κατ’ αυτό τον τρόπο, θα μεγιστοποιηθεί ο χρόνος κατά την εκπαίδευση για:
Η ολοκλήρωση των ενοτήτων του e-learning, μπορεί να γίνει σε χρόνο και χώρο που εξυπηρετεί τους συμμετέχοντες και από οποιαδήποτε συσκευή εκείνοι διαθέτουν, αρκεί να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Δέκα ημέρες μετά την εκπαίδευση, οι συμμετέχοντες αρχίζουν να λαμβάνουν στις ηλεκτρονικές τους διευθύνσεις τα “insights” του προγράμματος, δηλαδή, μικρές, συνοπτικές παραγράφους, με τα κύρια πορίσματα της έρευνάς μας επί του αντικειμένου.
Δύο μήνες μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, έχουν τη δυνατότητα να ανατρέξουν μέσω e-learning, στις ενότητες «Refreshers» για την ενίσχυση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους.
Αυτή η δραστηριότητα (Refreshers) είναι ένας τρόπος ελέγχου των γνώσεων, που σχετίζονται με τις συμπεριφορές του προγράμματος. Οι απαντήσεις τους στις ερωτήσεις, λειτουργούν ως υπενθύμιση των εννοιών και των συμπεριφορών που καλύφθηκαν στο πρόγραμμα.