Title Image

MARKETING

MARKETING

Η ψηφιακή επανάσταση έχει αυξήσει τον αριθμό των καναλιών που έχουν στη διάθεσή τους οι άνθρωποι του marketing για να έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Αυτό αύξησε τη δέσμευση του πελάτη και τη διαφάνεια. Επίσης, επέφερε σημαντική μείωση στο κόστος πώλησης. Σήμερα όλοι κατακλειζόμαστε από επικοινωνίες και μηνύματα, από όλες τις πλευρές.

Οι πελάτες σας δεν είχαν ποτέ τόσες πολλές πληροφορίες!

Ενώ εστιάζουμε στη μείωση του κόστους, είναι εύκολο να «χάσουμε» την οπτική των βασικών αρχών επικοινωνίας του μάρκετινγκ και την αξία που προσφέρει, ώστε να ξεχωρίζει πραγματικά το προϊόν μας από αυτά του ανταγωνισμού. Αυτός ο κίνδυνος είναι ακόμα πιο πιθανό να εμφανιστεί, αν κάποιος δεν έχει μεγάλη εμπειρία με το marketing ή προέρχεται από άλλο Τμήμα, με μικρή γνώση ή ελλιπή εκπαίδευση επί του αντικειμένου.

Το SPIN® Marketing έχει σχεδιαστεί ειδικά για να βοηθήσει τα Στελέχη του marketing, να δημιουργήσουν μηνύματα ελκυστικά, που έχουν αντίκτυπο και προβάλουν τη διαφοροποίηση και την αξία των προϊόντων και των υπηρεσιών.

Σύμφωνα με αυτό, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να:

Κατανοήσετε τα ψυχολογικά στάδια μέσα από τα οποία διέρχεται ο πελάτης κατά τη λήψη σημαντικών αποφάσεων αγοράς και τι σημαίνει αυτό για τη στρατηγική επικοινωνίας marketing

Διασφαλίσετε ότι τα μηνύματά σας έχουν το μέγιστο δυνατό αντίκτυπο

Διεξάγετε αναλύσεις του ανταγωνισμού, τόσο σε επίπεδο αγοράς όσο και σε επίπεδο προϊόντων, για να προσδιορίσετε τα πιο ισχυρά σημεία που σας διαφοροποιούν

Δημιουργήσετε περιεκτικές και πειστικές προϊόντικές αναλύσεις γύρω από τα σημεία που σας διαφοροποιούν

Επικοινωνείτε μηνύματα για το προϊόν σας με βάση τη μεθοδολογία SPIN®

Αξιολογήσετε πόσο πελατοκεντρική είναι η παρούσα στρατηγική και τα υλικά marketing και, συνεπώς, ποια θα πρέπει να είναι τα επόμενα σας βήματα.