Έχουν προσαρμοστεί τα στελέχη σας στη νέα πραγματικότητα;
Αυτό που κάποτε ήταν το μέλλον είναι τώρα το παρόν. Κάποτε υποθέταμε ότι οι καθυστερήσεις στο αεροδρόμιο, οι καφέδες στο δρόμο, οι ατελείωτες ώρες στην κίνηση, οι αναμονές στη ρεσεψιόν και οι χειραψίες (τα θυμάστε αυτά;) αποτελούσαν μέρος της καθημερινότητας του πωλητή. Τώρα όμως τι κάνουμε;
Πλέον βρεθήκαμε σε μια κατάσταση, όπου οι πωλητές και οι account managers, με σημαντικούς και πολύπλοκους πελάτες, αλλά και στόχους προς επίτευξη, δεν μπορούν να βγουν από το σπίτι! Οι πελάτες και οι συνεργάτες είναι επίσης εγκλωβισμένοι στο σπίτι.
Όμως οι στόχοι τρέχουν, οι εταιρίες δεν μπορούν να σταματήσουν και οι πωλήσεις καλώς ή κακώς, αποτελούν την εμπροσθοφυλακή!
Οι πωλητές μπορούν να δουλέψουν διαφορετικά – και ίσως, ακόμη καλύτερα!
Το πρόγραμμα Selling Remotely της ICAP Training βοηθά τα στελέχη πωλήσεων μέσα στη νέα πραγματικότητα, ν’ αξιοποιήσουν τις δεξιότητές τους, προσελκύοντας, διατηρώντας το ενδιαφέρον και εν τέλει δεσμεύοντας τον πελάτη.
Πώς διεξάγεται το πρόγραμμα;
Το πρόγραμμα διεξάγεται διαδικτυακά σε δύο ημέρες και αποτελείται από δύο τετράωρα. Είναι ιδιαίτερα διαδραστικό και αξιοποιεί τα πορίσματα της έρευνάς μας σε συνδυασμό με τις απόψεις και τις εμπειρίες των συμμετεχόντων.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος αξιοποιούνται όλες οι δυνατότητες της τεχνολογίας (π.χ. εργαλεία διάδρασης όπως breakout rooms, annotation tool, chat, screen sharing παρουσιάσεων), για να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες «εικόνες» και εμπειρία.
Έτσι διασφαλίζουμε, ότι όλοι κατανοούν τις δυνατότητες της τεχνολογίας και ότι είναι σε θέση να αξιοποιήσουν άμεσα τις δεξιότητες που αναπτύσσουν.
Τι θα μπορείτε να κάνετε, ως αποτέλεσμα του προγράμματος;
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα έχετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες, για να επιτύχετε στις εξ αποστάσεως πωλήσεις σας. Συγκεκριμένα θα:
Πώς διασφαλίζουμε την πρακτική εφαρμογή;
Οι συμμετέχοντες θα:
■ επιλέξουν τις συμπεριφορές που επιθυμούν να αλλάξουν, για να είναι περισσότερο αποτελεσματικοί στην εξ αποστάσεως επικοινωνία
■ αποκτήσουν έναν κώδικα επικοινωνίας και θα διαθέτουν εργαλεία, για να πραγματοποιούν ξεκάθαρες και σαφείς επικοινωνίες μέσω virtual πλατφόρμες
■ έχουν το υπόβαθρο για να αναπτύξουν και άλλες συμπεριφορικές δεξιότητες αξιοποιήσιμες σε πειστικές παρουσιάσεις, συναντήσεις, διαπραγματεύσεις, κ.α.
Σε ποιους απευθύνεται;
Aυτό το διαδραστικό πρόγραμμα είναι κατάλληλο για εσάς ή την ομάδα σας, εάν χρειάζεται να:
■ διαχειριστείτε πελάτες και ομάδες εξ αποστάσεως
■ διατηρήσετε τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, ενώ δεν υπάρει η δυνατότητα για δια ζώσης επαφές
■ συνεργάζεστε συχνά και αποτελεσματικά μεταξύ σας εξ αποστάσεως, με τρόπο που δε θα επηρεάζει την καθημερινή σας λειτουργία
“Ενδυναμώνουμε στελέχη όλων των βαθμίδων και ρόλων, ανεξαρτήτως κλάδου, να αναπτύξουν τις δεξιότητες επικοινωνίας”.
Ημέρες | Ώρες – Ωράριο | ||
2 | 8,5 (09:15 – 13:30) |
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις προσεχείς εκπαιδεύσεις