Περιεχόμενο και στόχοι ενοτήτων:
Μεγιστοποιώντας τον Βασικό Χρόνο της Πώλησης
- Διαχείριση ενέργειας: πώς παράγουμε, πώς διατηρούμε, πώς χρησιμοποιούμε την ενέργειά μας για να πουλήσουμε από απόσταση
- Διατήρηση της πωλησιακής νοοτροπίας: τι μπορούμε να κάνουμε, για να διατηρήσουμε την κατάλληλη νοοτροπία για τις πωλήσεις από απόσταση
- Διαχείριση προτεραιοτήτων: πώς αξιοποιούμε όσα ήδη γνωρίζουμε για τον καθορισμό στόχων, για να επικεντρωθούμε στην απομακρυσμένη πώληση – πώς δίνουμε προτεραιότητα μόνο σε εκείνες τις εργασίες που προσθέτουν αξία
- Λειτουργώντας προνοητικά: πώς αυξάνουμε την επινοητικότητα και την ικανότητά μας να λειτουργούμε προνοητικά, ώστε να διαφοροποιούμε τον εαυτό μας και την εταιρεία μας και να ξεχωρίζουμε ακόμα περισσότερο.
Αναπτύσσοντας Σχέσεις από Απόσταση:
- Αναπτύσσοντας τη Γνώση για τον Πελάτη: πώς να τον γνωρίζουμε καλά προτού έρθουμε σ ’επαφή μαζί του, να βρούμε ευκαιρίες, να κάνουμε διασυνδέσεις
- Προσδιορίζοντας & Εμπλέκοντας όλους όσους πρέπει από την πλευρά του Πελάτη: πώς εντοπίζουμε και αλληλοεπιδρούμε με τους ανθρώπους κλειδιά – πώς προσθέτουμε αξία σε κάθε επίπεδο
- Αποκτώντας Πρόσβαση στα Ανώτερα Στελέχη του Πελάτη: τι κάνουμε για να αποκτήσουμε πρόσβαση στα ανώτερα στελέχη του πελάτη και πώς τους διαχειριζόμαστε
- Χρησιμοποιώντας το Σωστό Ψηφιακό Μέσο: πώς επιλέγουμε και χρησιμοποιούμε το κατάλληλο ψηφιακό μέσο – για να προσαρμοστούμε στις προτιμήσεις των πελατών σε διαφορετικές πλατφόρμες τεχνολογίας.
Χρησιμοποιώντας την Τεχνολογία στην Πώληση – Βέλτιστες Πρακτικές:
- Προετοιμασία και Βέλτιστες Πρακτικές: για να επικοινωνήσουμε και να κάνουμε μια παρουσίαση με αντίκτυπο
- Διαχείριση των Συναντήσεων εξ αποστάσεως: για να έχουμε εμείς τον έλεγχο και να αυξάνουμε την αξία για τον πελάτη
- Μεγιστοποιώντας τα Οφέλη από την Τεχνολογία: για να γνωρίζουμε ποια εργαλεία είναι διαθέσιμα στις τεχνολογικές πλατφόρμες και πώς με αυτά να κάνουμε τη διαφορά στις εξ αποστάσεως συναντήσεις
- Συνεργασία με την Ομάδα σας: για να διαχειριζόμαστε καλύτερα τις εξ αποστάσεως συναντήσεις με την ομάδα μας / συναδέλφους μας και να αυξήσουμε την παραγωγικότητά μας.
Διαχείριση της Διαδικασίας της εξ αποστάσεως Πώλησης:
- Διαχείριση της Διαδικασίας Πώλησης: για ν’ αυξήσουμε την εξ αποστάσεως αποτελεσματικότητά μας, αξιοποιώντας τις γνώσεις μας για τη διαδικασία της πώλησης
- Διαχείριση Δύσκολων Καταστάσεων: για ν’ αναπτύξουμε τις δεξιότητές μας στον εξ αποστάσεως χειρισμό δύσκολων καταστάσεων και συγκρούσεων
- Αξιολόγηση όλων όσων εμπλέκονται στον πελάτη: για ν’ αξιολογούμε τις ανάγκες όλων των εμπλεκομένων μερών (business και προσωπικές ανάγκες) – για να ξέρουμε ότι μιλάμε με το σωστό άτομο.