Πώς μπορεί ο πωλητής να χρησιμοποιήσει τη συμβουλευτική προσέγγιση για να εστιάσει στις ανάγκες του πελάτη, όταν έχει περιορισμένο χρόνο τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί του;
Η διεξαγωγή μιας συνομιλίας πώλησης που θα προσελκύει το ενδιαφέρον του πελάτη και θα έχει αξία για αυτόν, χρειάζεται σκέψη, προετοιμασία και σωστό χειρισμό.
Μπορεί αυτό πραγματικά να επιτευχθεί όταν ο χρόνος είναι περιορισμένος;
Το PITCH – Maximizing Telesales, βασισμένο στην έρευνα της Huthwaite για συναλλαγές με μικρούς κύκλους πώλησης, είναι το πρόγραμμα συμβουλευτικής τηλεφωνικής πώλησης που εστιάζει στις ανάγκες του πελάτη, ακόμη και όταν ο χρόνος αλληλεπίδρασης είναι περιορισμένος.
Η μεθοδολογία του PITCH βοηθά τους πωλητές να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους, τα ποσοστά μετατροπής των κλήσεων σε νέες ευκαιρίες και πωλήσεις, τα έσοδα ανά πώληση (add-ons και up-selling) και την ικανοποίηση του πελάτη.
Στόχοι του προγράμματος
Στο τέλος του προγράμματος, κάθε συμμετέχων θα είναι σε θέση να:
Περιεχόμενα του προγράμματος
Αποτελεσματική πώληση.
Γιατί αγοράζουν οι πελάτες – Στυλ Πειθούς