Title Image

ACTIVE LISTENING

Πρόγραμμα “ACTIVE LISTENING”

Η Ενεργητική Ακρόαση μέσα από ένα Workshop.

male figure1

Ο Νίκος είναι Marketing Manager σε μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη εταιρεία νέας τεχνολογίας. Τα επιτεύγματά του είναι του είναι γνωστά στην αγορά και όλοι μιλάνε για τις επιτυχίες του. Μετά από κάθε εσωτερική συνάντηση στην εταιρία, οι συνεργάτες του αισθάνονται ότι τους αγνοεί και δεν τους δίνει την απαραίτητη σημασία. Συνεχώς απομακρύνονται όλο και περισσότερο από αυτόν και το μόνο που συζητούν μεταξύ τους είναι ότι ο Νίκος δεν τους «ακούει», με αποτέλεσμα ο ίδιος να απομονώνεται όλο και πιο πολύ. Πόσο πιο κερδισμένος θα ήταν εάν μέσω της ενεργητικής ακρόασης ερχόταν πιο κοντά στους συνεργάτες του;”

female figure1

”Η Δήμητρα είναι μια επιτυχημένη Account Manager γνωστής εταιρείας λογισμικού, Είναι αρκετά δυναμική και πετυχαίνει αρκετά συχνά τους στόχους πωλήσεων. Ανοίγει πολύ εύκολα πόρτες και μπορεί και διεισδύει σε μεγάλους και σημαντικούς οργανισμούς. Είναι πολύ καλή στο να «κλείνει» συμφωνίες, όμως κατά την υλοποίηση των λύσεων που προσφέρει δημιουργούνται θέματα με τους πελάτες που εξελίσσονται σε δυσαρέσκειες, με αποτέλεσμα οι πελάτες να είναι σκεπτικοί για τη μακροπρόθεσμη συνεργασία τους. Πόσα περισσότερα θα πετύχαινε η Δήμητρα εάν άκουγε προσεκτικά τι θέλουν οι πελάτες;”

male figure1

“Ο Γιώργος είναι Προϊστάμενος Πωλήσεων σε γνωστή εταιρεία FMCG. «Τρέχει» μια ομάδα 11 στελεχών πωλήσεων. Είναι πολύ δημοφιλής στην εταιρεία του και χαίρει της εκτίμησης της διοίκησης των πωλήσεων αλλά και της κεντρικής διοίκησης. Τα αποτελέσματά του εξαρτώνται από την ομάδα του και την επίδοση αυτής. Οι στόχοι πωλήσεων επιτυγχάνονται αλλά με πολύ κόπο από τον ίδιο να ελέγχει διεξοδικά τους ανθρώπους του. Μετά από κάθε συνάντηση πωλήσεων με την ομάδα του, οι συνεργάτες του βγαίνουν στην αγορά απογοητευμένοι γιατί δεν εισακούγονται τα προβλήματά τους, τα οποία και συζητούν μεταξύ τους αλλά και με πελάτες. Πόσο διαφορετική εικόνα για την εταιρεία θα είχε πετύχει ο Γιώργος, και πόσο θα μπορούσε να ενθαρρύνει την ομάδα του αν πραγματικά έδινε σημασία στα προβλήματα που του επικοινωνούν;”

Τι θα έχετε πετύχει στο τέλος του προγράμματος;

Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης θα έχετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες, για να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους συνομιλητές σας. Συγκεκριμένα θα:

communication1 b

έχετε κατανοήσει τα χαρακτηριστικά της ενεργητικής ακρόασης, γνωρίζοντας τα οφέλη αυτής και τη σημαντικότητά της.

communicatio5 b

θα μπορείτε να προσαρμόζετε τη στάση σας και τη συμπεριφορά σας γνωρίζοντας πρακτικές για βέλτιστη ενεργητική ακρόαση.

communicatio3 b

αναγνωρίζετε τα αρνητικά αποτελέσματα της παθητικής ακρόασης σε μία συνάντηση.

communication4 b

μπορείτε να εντοπίζετε τη διαφορά στο αποτέλεσμα μιας συνάντησης, όπου έχετε χρησιμοποιήσει ενεργητική ακρόαση.

communicatio5 b

θα μπορείτε να προσαρμόζετε τη στάση σας και τη συμπεριφορά σας γνωρίζοντας πρακτικές για βέλτιστη ενεργητική ακρόαση.

communication6 b

μπορείτε να δομήσετε ένα ατομικό action plan ενσωματώνοντας τις αρχές της ενεργητικής ακρόασης.

Πώς διασφαλίζουμε την πρακτική εφαρμογή;

Οι συμμετέχοντες θα:

■ αντιληφθούν τα οφέλη της ενεργητικής ακρόασης και μέσω ασκήσεων θα τους γίνει δεύτερη φύση να ακούν προσεκτικά τους συνομιλητές τους.

■ καταλάβουν τα μειονεκτήματα της παθητικής ακρόασης και θα είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται πότε αυτό συμβαίνει, προβαίνοντας στις απαραίτητες ενέργειες.

■ κάνουν αντιληπτό στον συνομιλητή τους ότι εφαρμόζουν ενεργητική ακρόαση, μέσω τεχνικών που δείχνουν ξεκάθαρα ότι τον ‘ακούν’ πραγματικά και σε βάθος.

Σε ποιους απευθύνεται:

Aυτό το διαδραστικό πρόγραμμα είναι κατάλληλο για Διευθυντές τμημάτων, Προϊσταμένους και Υπευθύνους ομάδων, στελέχη, διαπραγματευτές, στελέχη πωλήσεων και γενικότερα σε όλους όσους επιυμούν να βελτιώσουν το αποτέλεσμα των επικοινωνιών τους σε επαγγελματικό αλλά και σε προσωπικό επίπεδο

“Ενδυναμώνουμε στελέχη όλων των βαθμίδων και ρόλων, ανεξαρτήτως κλάδου, να αναπτύξουν τις δεξιότητες επικοινωνίας”.

Ημέρες    Ώρες – Ωράριο             
1 4 (09:15 – 13:30)

 

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις προσεχείς εκπαιδεύσεις