Title Image

E-LEARNING: ΠΩΛΗΣΕΙΣ & ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ

E-LEARNING: ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ «ΤΑΞΙΔΙ» ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ

I. ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Για την αποδοτικότερη χρήση του χρόνου, κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης στα προγράμματα “SPIN® selling skills” και “Complex Negotiation skills”, οι συμμετέχοντες παρακολουθούν ένα δίωρο πρόγραμμα e-learning το οποίο έχει προπαρασκευαστικό χαρακτήρα.

Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα:

  • πληροφορηθούν τις βασικές έννοιες του μοντέλου (insights) και θα μάθουν τα κύρια συμπεράσματα της έρευνάς μας, σχετικά με τις επιτυχημένες Πωλήσεις ή Διαπραγματεύσεις
  • δουν ενδεικτικά παραδείγματα
  • απαντήσουν σε μια σειρά ερωτήσεων quiz
  • έχουν την ευκαιρία να σκεφτούν τις τρέχουσες πρακτικές τους, να συζητήσουν μεταξύ τους και να θέσουν προσωπικούς στόχους ανάπτυξης.

Κατ’ αυτό το τρόπο θα βελτιστοποιηθεί ο χρόνος στην εκπαίδευση για:

  • ενσωμάτωση των εννοιών στην καθημερινότητα των συμμετεχόντων
  • πρακτική και εξάσκηση σε νέες συμπεριφορές μέσα από πληθώρα ασκήσεων και παιξιμάτων ρόλων
  • παροχή ανατροφοδότησης και δημιουργία ατομικών πλάνων ανάπτυξης.

II. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η παρακολούθηση ενός τρίωρου προγράμματος e-learning μετά την εκπαίδευση συμβάλλει στην ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων.

Συγκεκριμένα, δέκα ημέρες μετά την εκπαίδευση οι συμμετέχοντες αρχίζουν να λαμβάνουν στις ηλεκτρονικές τους διευθύνσεις μικρές παραγράφους με τα «Insights» του προγράμματος και της έρευνάς μας και δύο μήνες μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης έχουν τη δυνατότητα να ανατρέξουν μέσω e-learning στις ενότητες «Refreshers» για την ενίσχυση των γνώσεων τους.

Αυτή η δραστηριότητα (refreshers) είναι ένας τρόπος ελέγχου των γνώσεων που σχετίζονται με τις συμπεριφορές του προγράμματος. Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις λειτουργούν ως υπενθύμιση των εννοιών και των συμπεριφορών που καλύφθηκαν στο πρόγραμμα.

elearning poliseis diapragmateusis icap training b